مزون عروس دریس در تهران

تاریخ ثبت آگهی ۱۳۹۵-۰۸-۲۵
17142
اطلاعات تماس
تاریخ ثبت آگهی ۱۳۹۵-۰۸-۲۵
17142
مزون دریس
021-88688722
09354380037
09123854105
تهران - سعادت آباد - خیابان سی و هفتم
مزون عروس دریس در تهرانمزون عروس دریس در تهرانمزون عروس دریس در تهرانمزون عروس دریس در تهرانمزون عروس دریس در تهرانمزون عروس دریس در تهران
مزون عروس دریس در تهرانمزون عروس دریس در تهرانمزون عروس دریس در تهرانمزون عروس دریس در تهرانمزون عروس دریس در تهرانمزون عروس دریس در تهران

توضیحات

مزون عروس دریس در تهران

مزون عروس دریس تهران

مزون دریس

مزون ارائه کننده انواع لباس عروس ، تاج عروس ، لباس نامزدی ، لباس شب ، لباس مجلسی مطابق با آخرین مد روز

<< این مجموعه ادعا دارد در این زمینه یک برند ایرانی بی رقیب است>>

آنچه کار دریس را در رده رقابت با برترین مزون ها قرار داده ، دوخت مجلل ترین لباس ها طبق آخرین ژورنال های روز و متد نوین 2013 و2014 ، تحویل فقط با یک پرو یا حتی بدون نیاز به پرو ، رفع عیوب اندام و مشاوره در انتخاب رنگ و پارچه و مدل ، تهیه پارچه و متریال مورد نیاز با مزون ، انجام تزئینات استثنایی و منحصر بفرد ، برنامه ریزی دقیق و تحویل به موقع ، ساخت زیباترین گل های لباس مطابق ژورنال ، قیمتهای مناسب ، 15سال تجربه کار حرفه ای و حضور عوامل کارگاهی کاملا متخصص می باشد.

مریم آرمان مدیر مزون دریس ، بعلت علاقه فراوان در این زمینه رشته تحصیلی خود را تغییر داده وبطور مستقیم وارد این حیطه شدند.در کنار مزون داری به هنرهای مورد علاقه خود از جمله مینیا تور،گریم و میکاپ وشعر و داستان نویسی هم پرداخته اند ومدتی هم به سمت مدیر فروشگاه زنجیره ایی ماهو مشغول بوده اند.

این تجارب و آموخته های عملی و تئوری در کنار دوره تکمیلی در سوئد در زمینه طراحی لباس باعث گردید که نگاه و ایده ای متفاوت ایجاد شود که منجر به نوآوری و خلق آثار متفاوت شده است.ا کنون شما می توانید منحصر بودن هر یک از لباسهای دریس را به نسبت لباسهای دیگر کا ملأ تشخیص د هید.

پشتوانه ما حضور گرم شما در طی این سا لها بوده که بیا نگر رضا یت و تائید شما عز یزا ن می باشد که بسی مایه خرسندی و افتخار ماست.

با تار و پود عشق ( به شما) و تشکر (از اعتماد تان) لباس عروسی به سپیدی بختتا ن برایتا ن می دوزیم تا در خا طره انگیز ترین شب زند گیتا ن در یاد شما جاودانه شویم .

از امتیازات ویژه دریس ، اجرای کار توسط طراح نمونه لباس در دو جشنواره بین المللی ، دارای لوح تقدیر و تندیس ، اخذ تقدیر نامه خلاقیت در طراحی از سوئد و حضور مدرس دانشگاه و کارشناس طراحی پارچه و لباس است.

طراحی و دوخت زیباترین مدل های لباس عروس،نامزدی و مجلسی

لباس عروس،لباس شب،لباس مجلسی،کت و دامن،ژورنال دوزی و سنگ دوزی

کلمات کلیدی :

مزون عروس دریس در تهران آدرس مزون عروس دریس در تهران شماره تماس مزون عروس دریس در تهران

برچسب ها :

ثبت آگهی
${title}
${visit_hit}
${date} اطلاعات بیشتر